Zoé a Barátom, aki sokat segített nekem!

Az utóbbi napokban nagyon sok minden történt velem, velünk, ezért elmaradtam az írással, pedig régen szeretnék bemutatni valakit, aki a terápiás kutyává válásomban nagyon sokat segített,  azokon a felnőtteken túl, akik egyengették azt a bizonyos utat a cél felé.
Akiről most írok, az én kicsi szomszédom, Zoé.

Zoé a Barátom
Zoé egy 6 éves kislány, akarom mondani nagylány. Tűzrőlpattant, értelmes gyermek.
Mit is akarok elmondani? Hát azt, hogy hogyan segített nekem Zoé?!
Az úgy volt, hogy eldöntötték a Gazdimék/Szüleim Ágotával egyeztetve, hogy rugaszkodjunk neki a felkészülésnek. Tanultunk gőzerővel, gyakoroltunk és jártunk minden vasárnap Kecskemétre a Kutyasuliba. A feladatokat becsülettel megtanultam, de..., és itt a lényeg!! Olyan végtelen boldogság vett rajtam erőt ha gyerek közelébe kerültem, hogy majd elrepültem, és mindent meg akartam mutatni, amit csak tudok. Ez alól csak Ellinor volt kivétel, - gazdi első kisunokája- aki annak ellenére, hogy 2 éves kishölgy volt, bizony helyretett. Tudtam is, hogy nincs ugribugri, féktelen farokcsóválás, és toporgás.

Ellinor - "Zete ül! Marad!"
Ágota rájött, hogy a probléma ott van, hogy gyakorlatilag csak felnőttekkel vagyok, gyerekekkel nagyon keveset. És akkor jött az isteni szikra! Kell legalább egy olyan kisgyermek aki segít nekem!  
És ez a valaki volt Zoé. Esténként átjárt hozzám, gyakorolt velem, sétáltunk együtt a ropogó hóban úgy, hogy Ő, és csak Ő vezetett.
Mi változott meg? játékra gyakorolunk
A nappalink ilyenkor átváltozott gyakorlótereppé. Pad, zsámoly, karika, akadály, meg még ki tudja mi minden! És gyakoroltunk együtt Zoéval.
Zozi (ez a beceneve a barátomnak) rendkívül komolyan vette a feladatát. Volt padon-vezetés, zsámolyon pacsizás és ücsörgés türelmesen, bújtunk együtt karikán, ugrottunk akadályt.
Pad, karika, zsámoly. Gyakorlás
Ha épp itt volt Ellinor, akkor ketten segítettek nekem.

"Házi " terápiás foglakozás
És lássatok csodát!
Bár igazi labi vagyok, de megtanultam nyugodtan lépkedni akár egy óvodás mellett is, és szót fogadok azoknak a gyerekeknek, akikkel a mindennapokban együtt vagyok.
Szóval az én örök BARÁTOM Zoé, aki bár még csak óvodás, de valamit nagyon tud!! Szeretettel foglalkozni Velem, Zetével!! Igen, és hozzásegített ahhoz, hogy most már én segíthessek gyerekeknek, felnőtteknek!
Köszönöm szépen Zoé!

Örülök, hogy megismertethettem Őt az olvasóinkkal!

Pacsi: Zete

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések