Jól elfáradtunk - avagy Majálison voltunk



Már lassan 3 éves leszek, és több városi rendezvényen és élményprogramon voltam, mert vagy a Czimre Kutyaiskolával (www.czimrekutyaiskola.hu/) vagy a Kutyával egy Mosolyért Alapítvánnyal rendszeresen veszünk részt ilyen programokon. ( https://juharos.hu/alapitvany)   

Tegnap nagyon szép nyári napra ébredtünk, bár még csak május 1-je volt. Az egész napot a Ligetben töltöttük a családommal. Nagyon izgalmas volt, mert volt Czimre Kutyaiskola bemutató.









A bemutató után meg lehetett bennünket kutyusokat simogatni! Ebben igazán jó vagyok. 😀Imádom, ha simogatnak, és szívesen mutatok be trükköket. Tudok pacsizni, ötöst adni, ugatni jelre, forogni jobbra, balra, bújni láb között, és ha kell, oldalt fekve nyugodtan maradni. A csengőt és a petpalackokat most nem vittük, de azokkal is tudok trükköket.










A bemutató után sétáltunk a Ligetben, hogy az emberek lássák, milyen fontos, hogy a kutyusok kutyasuliba járjanak, mert akkor bizony ügyesek, fegyelmezettek, szófogadóak lesznek.
Úton-útfélen megállítottak bennünket. A szolnoki ovisok nevemen szólítottak, és rengeteg simit kaptam.




Azután már a családommal voltam. Ebédeltünk a szabadban, egy-egy pici nasit kaptam én is 😎, de a simogatásban ott sem szenvedtem hiányt. Hát, legalább 1 heti simit kaptam az biztos, és dicséretet, hogy milyen fegyelmezett és szép vagyok.

A Gazdim nagyon büszke volt rám, és most már teljesen biztos abban, hogy a legjobb döntést hozta meg akkor, amikor pici kutyaként elvitt a Czimre Kutyasuliba, és hogy terápiás kutyát nevelt belőlem Ágota néni segítségével a Kisfái Kutyaiskolában.

Hát, így telt az én Május elsejém! Munkával 😉, de nagyon-nagyon vidáman, boldogságban!
Ma még lustizom egy kicsit, mert holnap megyek a SZVÓ Munkácsy és Pöttyös ovijába a gyerekekhez!!

Pacsi: Zete


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések