Én, Zete és a gyerekek

Imádom a gyerekeket! Imádok oviba járni!

A hét 3 napján délelőttönként én is ovis vagyok, hacsak egy-két órára is!

Hétfőn, kedden és csütörtökön már reggel a készülődésből látom, hogy mi következik. Ha a Gazdim, aki az én anyukám is egyben, felveszi a piros nadrágját és azt a szép zöld pólóját és előveszi az én "egyenruhámat" is, ( hám, nyakörv, póráz) én vagyok a legboldogabb kutyus, mert tudom, hogy megyünk játszani a gyerekekhez!
Ami nagyon jó, hogy a Gyerekek is szeretnek engem. Valamelyik nap az egyik kislány például amikor meglátott az ajtóban, zokniban rohant hozzám és átölelt, de az utcán is megismernek már a gyerekek és újságolják az anyukájuknak, hogy "Ő Zete, aki az oviba szokott jönni!" Huh! Én ilyenkor nagyon büszke, és boldog vagyok!!
Hogy mit is csinálunk az ovikban? Hát mondom, játszunk! 
Gazdi  különböző játékokat talál ki, amelyekben én is részt veszek.

Sokszor vezetgetnek a gyerekek, azt rendkívül élvezik, mert én nagy termetű kutyus vagyok. Ne aggódjon senki! Nem, nem húzom el, még a kicsi  gyerekeket sem!


Van, hogy futkároznak a gyerekek és engem is át lehet lépni, vagy ugrani. Mivel nagyon ügyesek, bátran fekszem a szőnyegemen, mert tudom, hogy nagyon vigyáznak rám és a farkincámra.
Az is nagyon jó, ha a "Keresd meg " játéknál hozzám bújnak a gyerekek míg Anya eldugja azt amit meg kell keresni.



A gyerekek számolnak, kirakóznak, meg ehhez hasonló gyerekeknek való játékot játszanak, de ahol csak lehet én is ott vagyok. Tudok a gyerekekkel labdázni, de pl. imádom a kölesgolyó-fújó versenyt is, mert bár türelmesen kell várnom, de mindig enyém a kölesgolyó😋! Az is jó, amikor a dobókockámon számolgatják a juti falatommal a pöttyöket, mert azt is én kapom meg a játék végén.😉





Én igyekszem mindig türelmesen várni. Nagyon szeretem a zöld szőnyegemet!

Ha végeztek a gyerekek megsimiznek, megkínálnak juti falattal, vagy friss vízzel, de szívesen adok pacsit, vagy csinálok trükköket is ha ők azt szeretnék.



Így mindannyian örülünk. A gyerekek azért mert együtt vagyunk és kényeztethetnek, én azért mert imádom, ha szeretgetnek és gondoskodnak rólam, és a Gazdi is mert a gyerekek ügyesek, és mert én is jó kutyus voltam.

Szóval láthatja mindenki, hogy a  világ legjobb dolga terápiás kutyának lenni! Nem is szeretnék mást csinálni!

Nem sokára jelentkezem ismét!
Pacsi: Zete

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések