Terápiás kutya lettem!

Tavaly június óta minden héten vasárnap Kecskeméten voltam Ágota néninél (Dr. Juharos Ágota) a Kisfái Kutyaiskolában. Sokat dolgoztunk abban a 9 hónapban, amíg a vizsgákig eljutottunk, de nagyon hasznos volt mindaz, amit a Czimre kutyaiskolában előtte megtanultunk.






Tanultam engedelmességet, trükköket, gyakoroltam a temperamentumvizsga feladatait, és tanultam igazi türelmet, figyelmet és a szófogadást. Jártunk iskolában és óvodákban gyerekek között foglalkozásokat tartani, hogy élesben is gyakoroljunk a vizsga előtt.





2018. február 23-án sikeresen levizsgáztunk a gazdimmal és felvezetőmmel Kecskeméten.
Munka közben is mindig nagyon boldog vagyok. Még a vizsgán is farkcsóválással jeleztem ezt ország-világnak. (Videó: Fedák Krisztina)



Persze az igazi örömteli munka csak a vizsga után kezdődött el. Minden héten háromszor járunk a Szolnok Városi Óvodák 6 tagintézményébe, és már elkezdtük a "Könyvbújó Zetével" elnevezésű könyvtári programot is.




Természetesen nem maradnak ki az életünkből az élményprogramok sem.

Tesco, Kecskemét

Tesco, Kiskunfélegyháza

Már Szolnokon is bemutatkoztunk az Öko napon. Erről még később részletesen beszámolok.

Pacsi: Zete

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések