Profi fotósnál jártunk

Hát, ilyen sem volt még az életemben, bár már igen sok kép készült rólam, különösen a Kisfái kutyasuliban, de hogy egy Fotóstúdióban fotózzanak, az azért újdonság volt a számomra, no és a Gazdi számára is.

"TE Fotóstúdió'dban" jártunk családi fotózáson Tóth Erikánál.(atefotostudiod.hu)




No, ez volt ám az érdekes! Volt ott kisautó, plüss játékok, színes hátterek és fotelek, babarucik,  sok-sok játék és Erika, akit én még nem ismertem, de nagyon kedves volt velem is és a családommal is.

Húh! Hát, kellett ám türelem! Gazdi hol ide, hol oda ültetett, fektetett, aztán volt, hogy Ellinor, volt, hogy Nicole, a Gazdi unokái feküdtek, ültek mellettem, rajtam, de volt olyan is, hogy én feküdtem az egész család előtt.

A Gazdim mutatja az unokáknak, hogy hova fogok feküdni.

Íme néhány kép a kulisszák mögül, de ígérem, még jövök néhány kész képpel. 

A Gazdi és Én.

Ellinorra is hallgatok ám.
Ellinorral, Nicole-lal és az anyukájukkal.

Amíg Erika elkészül a kész képekkel, élőben is találkozhattok velem, a Gazdimmal és több ügyes kutyussal is a szolnoki majálison. Gyertek el holnap, május 1-jén, a Sportcentrum udvarába 10:30-kor, ahol a Czimre Kutyaiskola bemutatóján fogunk szerepelni!

Pacsi: Zete

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések